20 LAT MAGNETI MARELLI AFTERMARKET W POLSCE

20 lat Magneti Marelli Aftermarket w Polsce:

  • 1992 w Polsce działalność rozpoczęła firma Fiat Auto Poland, a wraz z nią na naszym rynku pojawiła się firma Magneti Marelli Poland S.A.

  • 1997 w ramach Magneti Marelli Poland S.A., został utworzony Dział Części Zamiennych, od którego rozpoczyna się aftermarketowa obecność produktów Magneti Marelli w Polsce.

  • 2001 Dział Części Zamiennych Magneti Marelli S.A. został przekształcony w odrębną spółkę handlową Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.

We wrześniu b.r. firma Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o. obchodziła 20-lecie działalności w Polsce. Z okazji Jubileuszu, w Hotelu Narvil w Serocku, została zorganizowana uroczysta Gala dla klientów i partnerów biznesowych firmy.

Przedstawiciele Zarządu i Dyrekcji firmy wraz z pracownikami przekazali kontrahentom najserdeczniejsze podziękowania za wieloletnią współpracę, partnerskie relacje oraz wniesienie ogromnego wkładu w rozwój firmy.

Świętowano 20 lat historii prawdziwego sukcesu, który nie byłby możliwy do osiągnięcia bez imponującej pracy wszystkich osób, które związały swoje życie zawodowe z marką Magneti Marelli. Dzięki Klientom, przez 20 lat historii, firma nie zanotowała ani jednego roku spadku sprzedaży, ciesząc się, z co najmniej dwucyfrowego wzrostu rok do roku i kierując się we wszystkich działaniach zasadą „win-win”.

Podczas uroczystości, zaproszonym firmom zostały wręczone nagrody Partner 20-lecia, a wydarzenie zostało upamiętnione wybiciem srebrnej monety 20 lat Magneti Marelli Aftermarket w Polsce.

O dobrą zabawę podczas Gali zadbali: prowadzący Marcin Prokop, DJ Dariusz Ślęzak i iluzjonista Paweł Kluz. Wieczór uświetnił znakomity występ zespołu Kombii.

Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o. przez 20 lat rozwijała swoją ofertę części zamiennych, wyposażenia warsztatowego, specjalistycznych szkoleń, rozwijała sieć warsztatów Checkstar. Wychodziła naprzeciw oczekiwaniom płynącym z potrzeb nieustannie zmieniającego się rynku motoryzacyjnego. Ciągły rozwój jest dla firmy sposobem osiągania sukcesów, także tych przyszłych.