Zakres szkolenia:
- Typy i rodzaje stosowanych zawieszenia
- Drgania i wibracje dochodzące z układu jezdnego, częstotliwości drgań własnych układu masy nieresorowanej
- Metodyka diagnozowania uszkodzeń układu zawieszenia
- Pojęcie zużycia elementów układu zawieszenia
- Metodyka prawidłowego montażu części zawieszenia
- Typy i rodzaje tulei metalowo gumowych - demontaż i wymiana
- Pojęcie zgodności części z OE
- Wpływ jakości montowanych części na takie parametry jak: trwałość, parametry jazdy, jakość jazdy, geometria układu jezdnego
- Różnica pomiędzy geometrią układu jezdnego, a zbieżnością układu jezdnego
- Pojęcia związane z geometrią układu jezdnego
- Wariacja siły koła, przyczyny ściągania samochodu
- Pojęcie kompensacji i dlaczego należy ją wykonać
- Zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW – pojęcie krzywej zbieżności
- Zawieszenia modyfikowane – zasady regulacji
- Zawieszenia pneumatyczne, regulacja wysokości zawieszenia
- Wpływ prawidłowego ustawienia wysokości zawieszenia na regulację geometrii układu jezdnego
- Układy kierownicze
- Kalibracja czujników kąta skrętu i momentu siły
- Wpływ układu ESP na prowadzenie pojazdu - zasada działania
- Kalibracja czujników przyśpieszeń wzdłużnych i poprzecznych – wpływ ustawień na jazdę na wprost
- Regulacja geometrii układu jezdnego na stanowisku 3D